søndag den 22. maj 2011

Det slog mig lige...

... da jeg tog en hurtig runde i haven, efter at have luget "det midlertidige" bed:
Det er tydeligt, at den tidligere haveejer elskede lyserødt - til gengæld var hun så ikke særlig begejstret for gul!
Udover et par gule tulipaner samt et par rød/gule ditto og nogle små klatter tete-a-tete, så er her faktisk ikke noget gult....udover et hav af mælkebøtter...! Ikke en eneste almindelig påskelilje var her! Det skal jeg dælme nok få lavet om på.

 Jeg ELSKER gule blomster (Mælkebøtter i haven undtaget!) - i det hele taget de skrappe farver. Overvejer også at få mig en forsythia. Ved godt at rigtig mange slet ikke kan lide de gule blomster (Netto-gul) - men det kan jeg altså godt.

Spekulerer forøvrigt på, om ikke denne her måske kunne gå hen og blive gul?

Kan ikke huske plantens navn - anyone?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar