søndag den 13. februar 2011

Super-fantastisk-syvstjernet oplevelse



 Så kort kan den vist beskrives; Gallakoncerten med Danmarks kedeligste orkester i Operaen.

 Og med lidt flere ord: Det er første gang jeg har skiftevis stået og siddet til en TV2 koncert. Vi stod op under de første, gamle sange (Fra "Fantastiske Toyota" og "Verden er vidunderlig"-pladerne) - sad ned under alle de nye (og der var mange) og stod op igen, da de igen spillede et par gamle numre til afslutning.

 Inden koncerten havde jeg købt det nye album "Showtime" og efter koncerten kom hele orkesteret ud i foyeren og signerede :o)

 

 Jeg havde kun mit mobilkamera med, så billedkvaliteten er ikke den bedste, men skidt pyt :o)

 

 I morgen står den så på tyskopgaveretning og seriøs gennemlytning af "Showtime" - jeg skal jo snart til koncerter med dem - og så skal teksterne jo kunnes. Er træt efter en lang, begivenhedsrig og dejlig dag, så er på vej i seng lige om lidt. Godnat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar