søndag den 6. februar 2011

Garn-raid i Netto

Jeg synes egentlig jeg har fået en del ud ad dagen allerede:
  • Opvaskemaskinen er tømt
  • En maskinfuld tøj er vasket og hængt til tørre
  • Jeg har fået handlet her i byen og kørt indkøbene hjem( Begrænset med plads på den lille mc)
inden jeg trillede afsted igen. Denne gang til Køge, hvor jeg var kl. 10. Som jeg vist har skrevet adskillige gange efterhånden, så er det jo ikke fordi jeg mangler garn...!

 Men selvfølgelig måtte jeg da lige en tur forbi Netto i dag, nu jeg alligevel var ude og trille. Seksten nøgler kom med hjem.

 

 Er i gang med at lave puder til mit soveværelse, og vil gerne have mange forskellige slags puder - alle i blå/grønne nuancer - så da jeg så det her garn til 8,-kroner nøglet, så slog jeg til.

 Hvor langt garnet så strækker aner jeg ikke, men håber da at der kan blive til to puder. Da jeg nu alligevel var i byen, smuttede jeg lige indenom Kvickly også.

 De havde, uvist af hvilken grund, allerede sat Chris Normans nye cd til salg, oven i købet til nedsat pris. 

Officielt udkommer den først i morgen...! Men, det vil jeg nu ikke beklage mig over.

Har da bedre tid til at lytte i dag end i morgen :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar