søndag den 20. februar 2011

Energien vender tilbage - langsomt

Pyh for en omgang. Føler mig stadig noget groggy, men skal altså også se at få noget ud af min længe ventede vinterferie.

Kan så rigeligt mærke, at jeg ikke har så meget energi som jeg plejer. Derfor er jeg da også startet langsomt ud. Så i går brugte jeg en stor del af dagen på at sortere i blade og magasiner og kun hive det ud, jeg ville få brug for en anden gang (Håndarbejde f.eks.)

Det gav en pænt stor bunke papiraffald, men det er helt fint med mig, for jeg har jo hele tiden sagt, at jeg ikke vil drukne i ting og sager i dette hus.

 I dag håber jeg at have noget mere energi, da jeg gerne skal i gang med at komme "rigtigt" på plads i skabe og på reolen i krearummet. Det er jo om noget "projektet" for vinterferien.

 Allerførst skal jeg dog lige have mig noget morgenmad - og en penicillin-pille..!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar