søndag den 13. februar 2011

Dagen derpå

Hmmm... den hoste jeg ellers var sluppet af med er vendt tilbage og stemmen er temmelig rusten i dag - og det er altså ikke fordi jeg røg ret mange smøger i går - seks styk - men "synge-med-trangen" kan nok klandres for en del af dagens slidte stemmebånd.

 Men - for filan hvor jeg er i et fantastisk godt humør. Dagen i går var klart en af de allerbedste den allerbedste TV•2-oplevelse jeg har haft. Af tre grunde:
  • Optakten til koncerten på "Rosie's" var super. Hyggelige og sjove folk.
  • Operaen gav nogle fantastiske rammer til den fantastiske koncert.
  • Og så "mødte" jeg herrekvartetten for første gang og fik autografer - måske også lidt på tide - så dem live første gang i 1985!
Dagen i dag bliver brugt på en smule skolearbejde og så ellers gennemlytning af "Showtime" - damn, den er go'!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar