mandag den 31. januar 2011

Chokoladefestival

Så har jeg rigtig benyttet mig af at have mulighed for bus- og togtransport til/fra København uanset vejret (Okay, snestorm kan sætte en stopper for det, men lad os nu ikke være så pessimistiske.) Jeg har nemlig lige købt en billet til Chokoladefestival d. 13. marts.

 Har læst både gode og dårlige anmeldelser, så nu er det på tide jeg danner mig min egen mening, synes jeg. I det hele taget har jeg jo planer om at komme mere "ud", nu hvor jeg har adgang til offentlig transport og derfor har jeg lige været en tur rundt på nettet for at lede efter interessante messer/udstillinger.

 I den forbindelse har jeg lavet mig en ny side, så jeg kan finde informationerne igen. (Findes ude til højre) Måske I kan have glæde af den også.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar