fredag den 28. januar 2011

Afslapningsfredag

Pyh, kan godt mærke jeg ikke havde en normal stille og rolig torsdag aften i går, men derimod en superhyggelig aften med masser af snak, grin og ikke mindst vin og likører (også italiensk).

 Jeg fik kollegerne til at hjælpe mig med at tage hul på den cremede Limoncello og den calabresiske lakridslikør jeg købte i Italien - og skal da lige love for at begge smagte herregodt.

 Godt nok begrænsede jeg mit indtag af procenter ret meget, men eftersom jeg indtager dem (procenterne) så sjældent, så skal der heller ikke meget til førend jeg bliver en smule "ør" - jeg havde ikke spor svært ved at falde i søvn....det var til gengæld lidt sværere at komme op i morges, så jeg var lykkelig for det var fredag morgen

Jeg har ingenting på programmet resten af dagen - udover endnu en tøjvask - så lige om lidt vil jeg sætte mig enten med en bog eller også få set ugens "Barnaby"-dvd.

 I aften skal der naturligvis ses håndbold. Kan I have en rigtig god fredag aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar