søndag den 14. november 2010

En hvid løgn

Igennem de sidste par år, har jeg tit og ofte givet udtryk for min frustration - især IRL, men så sandelig også her på bloggen - men det skal I nok slippe for fremover, for se lige her:

 


 Yes! Det er flyttekasser - og de er fyldt med mine ting - og ja, jeg skal flytte! :o)

 Det havde jeg sådan set allerede på fornemmelsen forleden, men jeg ville altså ikke skrive noget, førend det meste var faldet på plads. Så jeg beklager at have benyttet mig af en lille hvid løgn.

 Det er rigtigt, at jeg bandede og svovlede over vejrudsigten - jeg skal først flytte til december - og beder derfor til at vintervejret holder sig væk indtil da.

Det er også rigtigt, at min plads på boligventelisterne ikke ændrer sig, fordi folk ikke flytter. Ligesom det også er rigtigt, at jeg er dødtræt af at have den der "vinter-klump" i maven pga. transportproblemer.

Til gengæld passer det altså ikke helt, da jeg skrev i min kommentar til Anette, at folk ikke tør købe hus pga. finanskrisen. Nogen tør godt, sagde katten ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar