torsdag den 11. marts 2010

Så kan det jo ikke undre!

Jeg var efterhånden gået hen og var blevet mere og mere træt af min manke - især her den sidste måneds tid. Af samme årsag havde jeg jo også bestilt tid hos frisøren i vinterferien, men der måtte jeg som bekendt melde afbud pga. sygdom. I dag havde jeg så endelig en tid, og det var faktisk slet ikke så koldt at trille de 40 km, som forventet, men jeg var altså også pakket godt ind. Min frisør kunne fortælle mig, at det var syv måneder siden, jeg sidst havde været der! Jeg var ellers overbevist om, jeg sidst havde været der en gang i oktober, men tog altså grueligt fejl. Det er så også en forklaring på, hvorfor jeg syntes min manke efterhånden så meget trist og kedelig ud. (Forøvrigt ikke kun jeg, men også venner, kolleger og elever! *G*) Nu har manken så været under kyndig behandling i 1½ time - så nu mangler jeg kun lige farveladen, så er håret helt klar til forår - den klarer jeg i weekenden. Jeg har ingen forberedelse til i morgen. Stilene retter jeg først i weekenden, så lige om lidt vil jeg tage hul på min blogroll og blive opdateret. Senere vil jeg så sætte mig i sofaen med strikketøjet, glo tv og nyde tanken om, at jeg har WEEKEND fra kl. 11.20 :o) Hav en god torsdag aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar