mandag den 29. marts 2010

Ændring i planen

Når jeg oven i købet vågner med LYST til oprydning/rengøring i dag, så ville det da være helt ude i hampen, hvis jeg i stedet satte mig til pc'en og fortsatte med skolearbejdet. Det betyder godt nok også, at mine planer om at holde helt skolefri fra onsdag ikke holder helt, men på den anden side, så får jeg klaret noget af det andet på to-do-listen. Meget apropos det at få noget klaret. Jeg gik jo så småt i gang med forårsklargøringen af haven forleden. Jeg nåede en hel del, selvom det nok ikke fremgår så tydeligt af billederne. Den store parkeringsplads før og efter fejning har jeg nemlig ikke taget billeder af - men det tog klart størstedelen af tiden. Utroligt, hvad der kommer af blade, grene etc. i løbet af sådan en vinter. På selve frimærket (=haven) nåede jeg et enkelt bed:

 

 Jeg kunne godt have renset bedet endnu grundigere - det har jeg gjort de andre år, men helt ærligt; i år gider jeg ikke... Nå, men nu vil jeg lige smide noget morgenmad i hovedet og så ellers komme i gang med den dersens oprydning, inden lysten forsvinder. Hav en god mandag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar