fredag den 19. marts 2010

At ikke pille op!

Havde lige sat mig til rette i sofaen for at påbegynde det kedelige optrævlingsarbejde, da jeg måtte grine højt af mig selv; jeg må dælme have været træt i går aftes! Trøjen er naturligvis stor nok - den er rigeligt stor, faktisk. Den bliver jo strikket på en 60 cm rundpind og derfor er der jo masker hele vejen rundt...! Tog derfor lige målebåndet og målte RUNDT i stedet for bare at måle "på tværs", som jeg gjorde igår - og den er hele 61 cm - altså noget der svarer til str. 6-7 år! Haha! Jeg gider dog ikke pille op. Nu prøver jeg i stedet at lave denne her færdig med mønster og det hele (så får jeg også noget træning i det!) - på et eller andet tidspunkt kan han jo bruge den - og så kan jeg bruge den som udgangspunkt til fremtidige trøjer. Det er da lige det jeg gør!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar