mandag den 8. februar 2010

Det varer så lidt, inden jeg gør det igen!

Min nabo, som jeg ellers kører med om morgenen har nuppet sig et par fridage i denne uge, ergo har jeg igen-igen bøvl med at komme til/fra job. 

I dag tog jeg motorcyklen; det er jo "kun" de første 4-5oo meter, der ligger et 4-5 cm islag på vejen med et par enkelte "asfalthuller" i.... det var aldeles ikke sjovt at køre på, skulle jeg hilse og sige. 

Hjemturen gik noget nemmere, da der var mere asfalt at køre på det sidste stykke vej, men ikke på vilkår om jeg kører mc igen, før vejene er mere ryddede herude.

 [Ironi on] Omend der da ville være visse fordele i at vælte -> sygedage -> jeg kan blive hjemme og har derfor intet transportproblem...! [Ironi off]

 Eneste fordel ved at tage mc'en i morges, var at jeg først skulle op kl. 6.15 mod normalt 5.30. I morgen tidlig går jeg de knap tre km ned til bussen - og kommer 20 minutter for sent på job.

 Jeg skal nemlig blive på skolen til ved 19-tiden i morgen aften, og jeg nægter at køre mc hjem i mørke og evt. sne.

Hvis jeg er heldig, kører min klasse-kollega mig så hjem i morgen aften, selvom det er noget af en omvej for ham.

 Onsdag ved jeg endnu ikke om jeg har transport, da naboen foretrækker at cykle så snart det er muligt. Kryds lige fingre for, vi får lidt sne....for så tager han helt sikkert bilen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar