torsdag den 14. januar 2010

Pulsvarmere

Da jeg sad vagt til terminsprøven i sidste uge, havde jeg medbragt nogle strikkepinde og et nøgle garn, for et eller andet skulle jeg jo lave på sådan en dødssyg tjans. Jeg strikkede to næsten kvadratiske rektangler - og her til aften syede jeg dem så sammen - og bevares, de kan næppe kategoriseres som et fantastisk, epokegørende stykke håndarbejde - men de varmer dælme dejligt; i løbet af ingen tid er mine hænder varme :o)

 

 Så, det er næppe sidste gang jeg laver sådan nogle. Jeg vil dog se, om jeg ikke snarest kan anskaffe mig nogle rundpinde i en stor str. (Har kun 3½ i 40 cm, som mig bekendt er den mindste rundpind) og så noget tykt garn, så det kan gå lidt hurtigere med de næste :o) ...og du har set rigtigt; der er ikke lavet noget særligt til tommelfingeren, det ville jo kræve jeg kunne forstå og følge en opskrift ;o) De fungerer nu helt fint uden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar