søndag den 3. januar 2010

Nyt til filmreolen

Nå ja, når det nu ikke er så nemt at komme på live-udsalg, er det jo godt at man har nettet ;o)

 Nu er det jo ikke fordi jeg mangler noget nyt, men man kan jo altid fylde lageret lidt op. Derfor har jeg lige handlet en smule hos Panduro, så kreativ-lageret får tilført lidt varer og så sluttede jeg "shoppingturen" af med en bunke film, jeg længe har sagt til mig selv, jeg ville have.

Jeg har ikke set nogen af dem endnu, for det der med at gå i biografen, det sker ikke så tit. Sidste gang var d. 26. februar 2005.

 Hvornår jeg så får tid til at se dem, ved jeg ikke, men nu kommer de da snart indenfor hjemmets fire vægge:

Engle og dæmoner 
Mænd der hader kvinder 
Pigen der legede med ilden (udkommer 19/1) 
Inglourious Bastards 
Arn: Riget Ved Vejens Ende

 Ah - det bliver godt med noget tju-bang på skærmen :o)

 P.S: Forøvrigt lidt sjovt, at jeg har læst bøgerne bag de fire af filmene. Undtagelsen er "Inglorious Bastards".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar