lørdag den 30. januar 2010

Køkken-lørdag

Det lykkedes mig jo at løsrive mig fra sneen - og siden da har jeg opholdt mig i mit køkken mere eller mindre hele tiden.

 Først lavede jeg en ordentlig portion Gourmet-Mix™ og så kom det lige pludselig over mig, at dagen i dag skulle bruges til at bage.... Ikke et af mine smarteste træk, eftersom der næppe er ret meget plads i fryseren...!

Men, det kan kollegerne så måske nyde godt af i næste uge, nu får vi se. Det kan jo være, jeg får brugt noget af fryserens indhold i løbet af weekenden. Lige nu står en tre-dobbelt portion boller til hævning... og med tanke på, at jeg kun kan bage fire boller ad gangen.... så varer det jo nok nogle timer, inden jeg er færdig!

 Ville egentlig også gerne bage fastelavnsboller og en kage af en slags, mem har kun lidt over 1 kg hvedemel tilbage. Damn, at jeg ikke købte noget, da jeg havde chauffør på i går!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar