mandag den 4. januar 2010

Helskindet hjem

Det var ikke specielt sjovt at køre hjem i noget, der på bivejene mindede i mistænkelig grad om brun sæbe, men det var nu heller ikke den værste tur jeg har oplevet. Langt fra. Jeg har kørt i noget, der var meget værre, men den tur vil jeg helst ikke gentage!

 Jeg har indset, at det nok er nødvendigt at tage bussen i morgen tidlig. Dvs. ud ad døren 6.35 - og så komme 10-15 minutter for sent.

Derfor må jeg også tidligt i seng i aften. På hjemvejen kørte jeg ind til den lokale Brugs for lige at få købt det allermest nødvendige.

Der blev jeg så fristet - eller også var det fordi jeg syntes, jeg fortjente lidt forkælelse. Ihvertfald røg der et par ugeblade i kurven.

 

Da jeg havde fået mine indkøb placeret i topboks og rygsæk, bemærkede jeg, at der stadig var en smule plads - så mig tilbage i butikken:

 

Dejlige, knitrende tulipaner i nationalfarver. Desværre er min stue ret mørk om vinteren, og derfor er billederne også en smule grynede. Det gør nu ikke tulipanerne mindre dejlige :o)

 Nu skal jeg så i gang med at rette terminsdiktater- og læseprøver.

Onsdag får jeg et læs danske stile og torsdag gælder det engelske ditto, så jeg kan lige så godt komme i gang!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar