søndag den 13. december 2009

Snurretop

Jeg ved så ikke lige, hvad der er sket i nattens løb. Men faktum er, at jeg var ved at gå omkuld, da jeg stod op første gang i dag ved 7.30 tiden. Jeg var så svimmel, at jeg stødte ind i ting. Jeg gik i seng igen og sov lidt mere. Men det er nu stadig det samme.

Jeg er svimmel, selv når jeg sidder helt stille. Jeg har kun 36,5 så jeg har ikke feber - men jeg fatter ikke, hvad faen der er galt. Men, det er dælme irriterende. Jeg er ikke så svimmel at jeg har kvalme, men jeg har mest lyst til bare at holde øjnene lukkede - og det dur jo ikke, når jeg har masser af skoleting, jeg skal have skrevet i løbet af i dag.

 Jeg håber det er væk igen i morgen, for ellers bliver det da lige sjovt nok at skulle køre mc i svimmel tilstand - på muligvis glatte veje. Nogen forslag til hvordan man slipper af med svimmelheden?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar