lørdag den 5. december 2009

Læselørdag

2688 1 2009-12-05 11:53:34 2009-12-05 10:53:34 Efter nu at have klaret vasketøjet og fundet noget julepynt frem til Maria, er jeg så småt ved at gøre mig klar til den største arbejdsopgave denne weekend: læsning af 14-15 projektsynopser...og hvad deraf følger af kommentarskrivning og vurdering...! Hvor hyggeligt! Mandag og tirsdag skal de fremlægge - og så skal vi lige skrive en lang skriftlig udtalelse på hver enkelt elev....men så skal det da ikke gøres i juleferien.. Ah- juleferie. Om to uger er den i gang :o) Jeg kan næsten ikke vente. Næste weekend skal jeg på arbejde det meste af lørdagen (pædagogisk dag), så det bliver en kort weekend. Inden da skal jeg også lige nå at have læst en ret tyk bog om cooperative learning....yay!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar