onsdag den 30. december 2009

Lige et bad... og så..

 ... vil jeg kaste mig frådende over de magasiner, der har ligget og lokket mig siden i formiddags. Er faktisk ret stolt over mig selv - for jeg har ikke en gang bladret i "Spis bedre" og det har ellers ikke folie om :o) (Helt ærligt, så troede jeg ikke jeg kunne lade bladene være så længe!)

Rengøringsprojektet har taget meget længere tid end beregnet - og jeg mangler stadig halvdelen af stuen (Der hvor alle "loppemarkedseffekter/skolesager-der-skal-ud-på-skolen står linet op og fylder enormt!) - men til gengæld er resten af hytten så opryddet og ren som ikke set længe :o)

 Den anden halvdel af stuen må dog vente til i morgen, eftersom jeg skal have båret al "skramlet" over i skuret - og den manøvre kræver altså dagslys, hvis jeg ikke skal komme galt afsted.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar