mandag den 28. december 2009

Jeg begrænsede mig altså - jeg sværger!

Det ville sandt for dyden være at jonglere lidt vel rigeligt med sandheden, hvis jeg påstod, at jeg var i underskud på "stof-kontoen".

Jeg har stadig en hel del stoffer fra sidste års indkøb (Fik ikke syet så meget som håbet i løbet af året), men ikke desto mindre trillede jeg i dag en tur til Stof & Stil i Roskilde.

Ikke så meget for at købe stoffer, men for at få fyldt op på "basis-lageret". Jeg har længe manglet "smådimser" og så trængte vlies-lageret også til en opfyldning. Det lykkedes mig (næsten) at komme ud af butikken igen uden at have købt stof.

En smule af det lilla hjertestof jeg købte sidste år plus en rest lækkert, blødt stof (hyggebukser til nevøen) røg dog ned i vognen.

 Ellers var der "kun" almindeligt vlies, volumen-vlies og termo-vlies der blev indkøbt.... nå ja og så lige de der "smådimser":
  • Rouleau-vender
  • spoleboks (Nu mangler jeg kun nogle flere spoler til min Bernina 802)
  • to opsprætterknive
  • overlock-pincet (kan også bruges til broderi)
  • skråbåndsfolder
  • markeringspenne


 Ah - som det gjorde godt :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar