søndag den 29. november 2009

Jeg er længe om at opdage sådan noget!

Det ville være synd at påstå, at jeg går op i tøj, sko, tasker, smykker... mode i det hele taget.

 Af samme grund kan det jo heller ikke komme som en overraskelse for nogen, at jeg først i går opdagede, at der er noget, der hedder "Spinning Jewelry".

 Da jeg tømte postkassen, væltede det ud med reklamer. Ikke at det er noget nyt, men det nye var, at jeg denne gang også kiggede i andre reklamer end de sædvanlige.

Et eller andet skulle jeg jo lave, mens jeg ventede på, at maven skulle falde til ro. Normalt kigger jeg aldrig i reklamer for sko, smykker og parfume, men jeg syntes reklamen for Spinning Jewelry så tilstrækkelig spændende ud, at den røg i bunken med "skal-ses-reklamer".

 Faktisk syntes jeg så godt om det jeg så, at jeg også hoppede ind på hjemmesiden i dag for at kigge mere og jeg blev ikke skuffet. Der kan jo faktisk laves nogle ganske pæne ringe - også selvom jeg ikke er til ekstremt udsmykkede ringe.
Om jeg så nogensinde får taget mig sammen til at komme ned til en forhandler og købe noget - det må tiden jo vise. Billede lånt fra Spinning Jewelry


Ingen kommentarer:

Send en kommentar