onsdag den 9. september 2009

Mandefald

Det er jo lidt spændende, hvor mange elever, der dukker op i morgen. I dag var seks fra min klasse fraværende, pga. feber og andre influenzasymptomer.

Om det er den meget omtalte Influenza A, får vi jo nok ikke at vide, eftersom man jo ikke må møde op hos sin læge for at blive tjekket!

 Ergo bliver man jo heller ikke testet - så influenzaepidemien i Danmark bliver vist ret lille - sådan officielt set, når de fleste syge ikke bliver testet.

 Jeg håber jeg slipper - for jeg bliver sgu noget så ynkelig og tror jeg skal dø, hvis jeg får mere end 38º i feber - og en del af eleverne har været over de 40º - og det er også et af de få tidspunkter, hvor jeg ikke kan holde ud at være alene, så jeg gør, hvad jeg kan for at undgå smitte (hyppig håndvask osv.) men jeg har sgutte verdens mest smarte job lige nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar