mandag den 1. juni 2009

Av - min ryg/II


2009-06-01 13:40:02 2009-06-01 11:40:02 Jeg troede ellers jeg havde nået at restituere mig inden jeg gik i haven i formiddags. Det havde jeg så ikke, eller rettere; ryggen havde ikke. Jeg havde ikke nået ret meget, førend den begyndte at gøre knuder. Så dagens arbejdsprogram blev noget kortere end beregnet. Havearbejde er jo nærmest umuligt, når man ikke kan bruge ryggen. Jeg fik dog klaret en hel del - trods alt, synes jeg.






 For det første kan jeg nu igen se trappen - den skal luges endnu en gang, men det bliver altså ikke i dag! Derudover fik jeg endelig omplantet sidste uges planteindkøb og vandet krukkerne - men så ville ryggen heller ikke mere. Derfor må lugningen af selve staudebedet/haven vente et stykke tid. Bedet er dog allerede så fuldt af ukrudt, at der næppe er plads til mere, så... *G*

 

 Nå står den lige på lidt indkøb og så tilbringes resten af dagen i sofaen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar