fredag den 22. maj 2009

En aftale med mig selv


2009-05-22 14:19:00 2009-05-22 12:19:00 Det begynder da at ligne noget. Jeg synes selv jeg har været rimelig flittig med retning af terminsprøver. STATUS: 23 danske stile - mangler 21 danske diktater - mangler 21 læseprøver - klaret! 22 engelske opgavesæt (1. del) - klaret! 22 engelske opgavesæt (2. del inkl. engelsk stil) - klaret! Derfor har jeg nu også lavet en aftale med mig selv; Når jeg har rettet alle diktaterne, må jeg holde fri resten af dagen (=brodere + hvile ryggen, der brokker sig lidt meget i disse dage) I morgen står der så grundig rengøring af hytten på programmet, så her er pænt til søndag. De danske stile kan jeg vente lidt med, da vi alligevel først får tid til at gennemgå dem på fredag. ...og så i gang med de første diktater, Esther!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar