tirsdag den 7. april 2009

Så er det vist slut

2009-04-07 11:06:58 2009-04-07 09:06:58 Jeg er bange for mit kamera er afgået ved døden. Ihvertfald reagerer det ikke på batteriudskiftning, ej heller når jeg forbinder det med computeren for at tømme kortet. Jeg håber, at det vil godtage de "gamle batterier", når de er genopladede, for lige om lidt skal jeg i gang med at klargøre terrassen - og så er det altså surt ikke at kunne tage billeder. Men - hvis det nu er helt slut - så må jeg pænt væbne mig med tålmodighed - for et nyt kamera kan ikke komme på tale før i næste måned. Det passer overhovedet ikke ind i mine planer. Jeg har skisme da brug for mit kamera her i påsken, hvor jeg skal lidt rundt. Øjs, hvor er det altså surt! Efter anskaffelsen af digi-kamera har jeg jo været vant til at kunne tage billeder nårsomhelst og hvorsomhelst.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar