tirsdag den 7. april 2009

Nye, fede støvler

 2009-04-07 11:16:39 2009-04-07 09:16:39 Hvis ikke det var fordi jeg lige netop i går (3 timer før kameraet besluttede at lukke ned!!) havde spenderet noget nær 2K på nye støvler, så ville jeg i dag have haft råd til et nyt kamera! På den anden side; hvis jeg ikke havde købt støvlerne, så skulle jeg en måneds tid endnu rende rundt med plasticposer i de gamle støvler, hver gang det regnede. De var nemlig blevet så hullede og utætte, at de skulle udskiftes. Så, jeg fortryder ikke indkøbet af de nye mc-støvler - det er de forøvrigt også for lækre til - og må som allerede skrevet, bare væbne mig med tålmodighed indtil jeg kan købe mig et nyt kamera. Godt der er en gedigen lønforhøjelse i vente fra næste lønudbetaling :o)
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar