søndag den 26. april 2009

Hvad skal jeg dog vælge?

2009-04-26 00:10:42 2009-04-25 22:10:42 Jeg vil ikke påstå jeg ved helt, hvad jeg skal kigge efter, nu jeg kigger efter et nyt kamera. Jeg synes ikke mine ønsker til et kamera kan aflæses direkte i produktinformationerne. Men jeg har nu heller aldrig sat mig ind i kamerateknik :o) Efter 4-5 år med et Olympus C-725 (8x optisk zoom og 3,0 megapixel), der er stort og klodset sammenlignet med de nye kameraer og desuden vejer knap 450 g (!!!!), har jeg dog en ide om, hvad jeg gerne vil have i et nyt kamera:   - mindre størrelse og vægt- have en GOD zoom (så det er muligt at gå HELT tæt på detaljer, fx nærbilleder af blomster - makro hedder det vist!)- Have høj billedkvalitet (skal kunne printes ud i knivskarp kvalitet og min. A4)- Kunne tage skarpe billeder indendøre og i "tusmørke".- Have en overskuelig menu og være nemt at lære at bruge.- Kunne bruge XD-memorykort (så jeg stadig kan bruge dem jeg har)- Være nemt at koble til PC (USB) ... og så må det gerne - ...bruge AA-batterier  Priside: ca. 2500,- kr Hvis du har nogle gode ideer, så sig endelig til! ___________________________________  Lige nu kigger jeg mest på disse, men det fremgår sgutte om de har makrofunktion...øv! (Eller også kan jeg bare ikke se, hvor det står! Det er jo en mulighed, jeg må regne med*G*)Olympus Mju 9000 Olympus Mju Tough 8000

Ingen kommentarer:

Send en kommentar