lørdag den 18. april 2009

Hvad har jeg dog rodet mig ud i?

2009-04-18 12:13:53 2009-04-18 10:13:53 Nå ja, det går jo nok, men alligevel synes jeg nu det er noget af en mundfuld jeg har sagt ja til. Næste gang jeg skal til italiensk (27.4) skal jeg nemlig holde et oplæg (med Powerpoint und alles) om min italienske yndlingssanger - på italiensk, selvfølgelig! Jeg har dog ikke særlig ondt af mig selv, det har været frivilligt om vi ville holde et oplæg på italiensk og jeg kunne jo bare have sagt nej. Men nu ved jeg jo, at det er rigtig sundt og givende at afprøve sit sprog på den måde, så selvfølgelig sagde jeg ja. Powerpointen er næsten færdig, jeg mangler kun finpudsningen og så ellers bare at øve mig, øve mig og atter øve mig. Allerede senere i dag får jeg dog muligvis lejlighed til at lave en generalprøve, idet min mor har indvilget i at lægge ører til. Dog kun hvis det passer nevøen at tage sig en lur på et tidspunkt :o) Ellers må jeg jo bare nøjes med at holde oplægget for kattene :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar