torsdag den 2. april 2009

Een arbejdsdag tilbage...

2009-04-02 16:08:48 2009-04-02 14:08:48 ... og så er der dømt påskeferie :o) Jeg plejer ellers at sørge for at have en næsten tom kalender til mine ferier, men ikke denne gang - og det er helt med vilje. Efter at have været nærmest "indespærret" herude på landet fra september til og med november (øjenoperationerne) og så igen at være begrænset i kørslen pga. vinteren fra december til i går, så trænger jeg i den grad til at komme UD - og så er påskeferien da oplagt at bruge til at få set noget til både gode venner og familien. Hvis aftalerne ellers holder, skal jeg udover familien, og en tur til Helsingborg med veninden også mødes med gamle veninder, jeg ikke har set haft forbindelse med i 8-10 år. (Tak FB!) foruden til fest i mc-klubben. Udover alle de sociale aktiviteter skal jeg også have kigget på detailplanen for resten af skoleåret, rettet danske stile og tyske prøver. For slet ikke at tale om have forberedt det oplæg jeg skal holde om NEK efter påske - på italiensk - naturalmente. Jeg er allerede i gang med Powerpointen, og det tager godt nok en hel del ekstra tid, når det skal være på italiensk! ;o) Og så skulle jeg også gerne få orden på stuen, så jeg igen kan være bekendt at invitere gæster! Har fået lavet aftale med en klubkammerat om afhentning af en rumdeler en gang i næste uge. Det ville heller ikke gøre noget, hvis jeg kom i gang med perlebroderiet og der også blev lidt tid til lidt strikning. Hvis jeg så også lige kan nå at få forårsklargjort terassen, jamen, så ville det ikke være så tosset. Det bliver altså en travl ferie, men størstedelen af tiden travl på den gode og hyggelig måde :o) Godt det nu er længe lyst om aftenen :o) Hvad skal du lave i påskeferien?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar