onsdag den 1. april 2009

Det' noget skidt...

 2009-04-01 15:45:22 2009-04-01 13:45:22 ...alt det der håndarbejde jeg har kastet mig over. Hvis det så bare drejede sig om broderi, så kunne det nok gå an, men eftersom jeg også har kastet mig over strikning, papirklip, kortfremstilling og syning og hvad ved jeg, så er det nu blevet noget nær umuligt at få hytten gjort ryddelig. Alt det håndarbejde fylder helt vildt meget - og i forvejen havde jeg ikke ret meget plads. To værelser er ganske enkelt ikke nok til sådan en som mig. Jeg SKAL altså have et arbejdsværelse! Pt. har jeg på det nærmest opgivet at få min stue til at ligne en stue. Samtlige flader ligger der større eller mindre bunker på. F.eks. kan jeg slet ikke huske, hvornår jeg sidst har set mit spisebord. *suk* Tidligere har jeg kunnet klare mig med en omgang "hård sortering" (=udsmidning/given til loppemarked) og så fik jeg skabt lidt "luft", men alle mine nys-indkøbte garnnøgler, stof, sytråd, kort og hvad har vi ellers, optager den ledige plads jeg før kunne skabe. Jeg er simpelthen ved at få fnidder! Jeg snakkede med en veninde om det forleden og hun foreslog mig at anskaffe mig en rumdeler, der i så fald vil dele stuen markant op, men også ville skabe opbevaringsplads til langt den største del af håndarbejdsmaterialerne. Det går jeg så og overvejer lige nu, for et eller andet skal der altså ske. Jeg synes jo egentlig der er nok møbler i stuen, men hvis en sådan rumdeler (med masser af kurve) kan give luft i resten af stuen, så er det måske ikke så tosset en ide alligevel?? Hvis jeg i løbet af påskeferien så også får samlet hovedparten af mine skolemapper/bøger sammen, så det kan fragtes ud på skolen, så begynder det måske at ligne noget. Uanset hvad, så varer det dog længe inden jeg vil være bekendt at invitere folk på besøg! Jeg kan jo knap holde ud at være her selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar