mandag den 9. marts 2009

What a day!

Som om dagen ikke var begyndt skidt nok i forvejen (udsigten til fem vikartimer), så var der også pivglat på vejene i morges, heldigvis kunne jeg holde balancen, selvom bagbremsen besluttede sig for atter at "hænge" - lige nøjagtigt i morges...! Man kan roligt konstatere, at jeg var i exceptionelt godt humør da jeg endelig ankom jobbet...! I løbet af dagen blev jeg så også begunstiget med en hovedpine, piller ikke hjælper på. Arbejdsdagen afsluttedes med et møde og så kunne jeg endelig køre hjem ved 15-tiden. Eftersom hovedpinen åbenbart ikke er til sinds at smutte, har jeg måttet melde afbud til italiensk oveni. På trods af hovedpinen har jeg noget forberedelse til i morgen, jeg lige skal have klaret, men så står den saftsuseme også bare på SOFA resten af eftermiddagen/aftenen. Håber din mandag har været bedre?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar