søndag den 15. marts 2009

Opdatering på slumretæppet

Som nævnt i et tidligere indlæg, er jeg nu færdig med bane 2 til mit strikkede slumretæppe. Jeg synes det er lidt svært at finde på nye mønstre, men så er jeg begyndt at lege en smule med farverne og lave lidt striber hist og pist og den dobbelte perlestrik kom jeg også lige i tanker om. Godt jeg ikke har nogle regler for, hvormange gange jeg må genbruge et mønster *G*
   
 Jeg glæder mig til at få indkøbt noget mere garn - i mange flere farver. Jeg har ikke tænkt mig nogen særlig "farveplan", andet end at hver bane max. har 5-6 forskellige farver. Når jeg så en gang har fået lavet alle banerne (Gætter på jeg mangler 10-12 endnu) så vil jeg - som Liselotte - bruge gulvet til at danne mig et overblik over banerne og deres farver og så begynde at sy banerne sammen. Det generer mig ikke synderligt at skulle sy så mange baner sammen, det er et fint tv-arbejde. Hvilket så lige minder mig om, at jeg skal have anskaffet mig et par passende nåle :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar