tirsdag den 17. marts 2009

Gad vide om...

... jeg kommer i biografen i løbet af 2009?

Det er jo snart 4 år siden jeg sidst var i biffen - så det er altså ikke lige et sted, man kan påstå, jeg overrender. Det er der en særlig grund til: Det er simpelthen alt for besværligt! Medmindre jeg da vil hoste op med 450/500,- kr for taxa frem og tilbage!

 For at tage mc'en og så skulle slæbe alt det kluns med ind i biffen; dét gider jeg ikke. En anden ting er, at jeg da slet ikke har lyst til tør at have mc'en parkeret på Køge Torv om aftenen!

 Jeg kan ellers godt lide at se film i biffen, selvom jeg synes, det er dødirriterende man ikke lige kan pause filmen, når man skal tisse *G*

 Jeg gad godt se både "Mænd der hader kvinder" og "Engle og dæmoner" og det er nu noget særligt at se film på det store lærred.

 Men hvis det går som det plejer, så får jeg dem først set om et par år. Jeg sagde nemlig det samme om "Flammen og Citronen" - og den har jeg da ikke fået set endnu...!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar