tirsdag den 17. marts 2009

Et "par" garnnøgler

 Nogle gange er der i mit tilfælde meget kort fra tanke til handling. Således også i dag.

 Mit møde var færdigt allerede før 16, solen skinnede og selvom det blæste en halv pelikan, besluttede jeg, at det var i dag, jeg skulle en tur til St. Heddinge.

 Turen derned foregik med rygvind - og jeg skal da lige love for den lille mc kunne flytte sig fremad :o)

Det gik så noget langsommere på hjemvejen! Da jeg nåede frem, opdagede jeg at Bent Møller lukkede allerede kl. 17 på hverdage, så det var da godt jeg ikke skulle bruge meget mere end 15 minutter til at få halet garn ned fra hylderne :o)

 Eftersom jeg var afsted på den lille mc - med meget begrænset bagagekapacitet - og derudover kun havde min halvfyldte rygsæk at fylde garn i, tja, så måtte jeg jo begrænse mig en smule.

 Udover lidt DMCgarn og et par strikkenåle (Så jeg en gang kan få syet banerne sammen til et tæppe) røg der derfor "kun" 34 nøgler garn i alskens farver med hjem.

 

 Nu varer det så lidt inden jeg løber tør for garn til mine tæppebaner - det passer mig glimrende :o) Nu kalder sofaen og strikkepindene. I må have en god aften :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar