søndag den 8. marts 2009

Et bestillingsarbejde

Det er ikke fordi jeg gør synderlig meget i bestillingsarbejder, men af og til siger jeg da ja. Således også med dette kort. Det er over 14 dage siden jeg blev færdig med selve motivet, så jeg gav den lige en skalle og fik klaret de manglende stikkesting, (og der var MANGE!) teksten og så blev broderiet vasket, strøget og monteret. Det ville være synd at sige, at jeg har fået lavet ret meget i denne weekend, men jeg har dælme nydt at lave nærmest ingenting. Og så alligevel kan jeg jo egentlig ikke påstå, at jeg blot har lavet "ingenting". Udover ovenstående bestillingsarbejde har jeg på håndarbejdsfronten: - hæftet de tre strikkede "halsklude" - fået sat frynser på minihalstørklædet - strikket på "strikketræningsstykket" samt - fået fabrikeret en påskekylling (Havde lykkelig glemt, hvor lang tid det egentlig tager at lave pomponer!!) Det er vel egentlig okay for en weekend, hvor jeg har lavet ingenting ;o)

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar