lørdag den 28. marts 2009

ARGH......BØRN!!

...eller penslet lidt mere ud: Mit helbred tåler ganske enkelt ikke længerevarende samvær med børn under 13-14 år! For )#%/%) da også!

Tror I ikke, at jeg igen kan mærke de umiskendelige træk på en forkølelse under optræk?! Irritation i halsen, krilren i brystkassen etc. etc.

 Det er kun 14 dage siden sidst - og det skyldes naturligvis, at jeg de sidste 4 dage har arbejdet med en større gruppe børn i aldersgruppen 7-13 år. Sådan var det jo også for to uger siden, hvor jeg konstant var vikar i indskolingen - og blev snottet på 4. dagen...

 Der er saftsuseme ikke noget at sige til, at jeg foretrækker de store elever! De påvirker i det mindste ikke helbreddet i negativ retning! Endnu en gang påbegynder jeg hestekuren.



 0

Ingen kommentarer:

Send en kommentar