lørdag den 28. februar 2009

Så har jeg vist fået udsovet

Nøj, for en uge. Sådan en behøver ikke gentage sig lige med det første. Hele ugen har jeg følt mig mere eller mindre smadret af træthed og har sovet så meget, som det har været muligt.

 Derfor tillod jeg også mig selv at sove til jeg vågnede i dag. Klokken blev derfor halv ti før jeg kom op. Det huer mig ikke at komme så sent op, men jeg har nok haft brug for al den søvn.

 Dagen i dag bliver en arbejdslørdag. Det er ikke fordi der er særlig mange ting jeg skal nå - men til gengæld kommer de til at tage tid.

 Jeg har 12 synopser jeg skal have gennemlæst og forberedt spørgsmål til. Eleverne har fremlæggelse i næste uge.

 Derudover har jeg "lige" et helt kapitel i italienskbogen incl. en oversættelse. Så weekenden skal nok få ben at gå på.

 Hvis jeg når det, har jeg planer om også lige at få bagt en stor portion boller. Nu må vi se. Hav en god lørdag derude :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar