søndag den 22. februar 2009

Der ligger han og ser så uskyldig ud...!

Ikke desto mindre er han ikke spor uskyldig, ham Speedy.

 Hans nyeste påhit er at sidde på mit spisebord og overvåge haven! Til det formål har han faktisk det meste af en vindueskarm, men nu er det altså spisebordet, der er et hit.

 Det kan godt være mine katte må "næsten alt", men de har IKKE fået lov til at gå rundt på mine borde, hverken spise-, sofa- eller køkkenbord!

 Det ved Speedy så udmærket, for hver gang han sidder på spisebordet - og han får øje på mig, er han nede - og krøbet i ly bag sofaen - i løbet af 2 sekunder!

 Af samme grund er det da heller ikke lykkedes mig at tage et billede af ham på bordet, så I må nøjes med et af ham på hans favorit-soveplads (Hvor kassens låg bærer tydeligt præg af 8 kg kat!) Ham den lille - Capriccio - har jeg forøvrigt også mistænkt for at gå på spisebordet, når jeg ikke er hjemme. Jeg har en gang imellem fundet små poteaftryk på bordfladen... Selvom jeg ikke vil have de går på bordene, så kan jeg ikke lade være med at trække på smilebåndet over den opfindsomhed de lægger for dagen for at kunne omgå bord-forbudet *G*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar