torsdag den 26. februar 2009

AARGH!!

Jeg kan godt lide at være klasselærer, tro endelig ikke andet, men der er altså dage, hvor ville jeg ønske, at jeg ikke var det! Sådan en dag som idag for eksempel.

Jeg mødte glad på job i morges, selvom jeg da godt kunne mærke at de sidste to lange arbejdsdage havde trukket temmelig voldsomt på mine energireserver.

Det hjalp dog gevaldigt på humøret og energien at vide, at jeg havde fri kl. 13...

 Så var der så lige en hændelse, der gjorde at jeg først var hjemme 15.45 og jeg har ikke fri endnu. Der mangler nemlig stadig et par telefonsamtaler samt en skriftlig redegørelse for dagens hændelse.

Hvis jeg er heldig, kan jeg holde fyraften ved 19-19.30 tiden! Jeg kunne sgi godt bruge en omsorgsdag!

 Det får jeg ikke, så jeg nøjes med at nuppe en Panodil mod den begyndende hovedpine.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar