tirsdag den 13. januar 2009

Tåget tirsdag.

Endelig! Fyraften! Er først trådt ind ad døren for 10 minutter siden - det har saftsuseme været en lang dag. Har været i sving siden 6.20, først med jobbet, så en del forberedelse og så et knap 2 timer langt forældremøde.

Heldigvis har jeg en superdejlig forældregruppe, så sådan en møde er ikke spor anstrengende, det er næsten hyggeligt. De er positive, konstruktive og jeg kan altid regne med deres opbakning. Gid alle lærere havde sådan en forældregruppe!

Som afslutning på endnu en lang dag kunne jeg så få lov til at køre hjem i en tåge så tyk, at jeg nogle steder (ude på de landlige biveje) ikke kunne køre meget mere end 40-50 km/t, hvis jeg ville have et bare nogenlunde udsyn.

I morgen er der så atter en dag og det bliver en KORT af slagsen *jubel*. Der har nemlig været lidt skemaændringer, så fremover har jeg fri 11.20 om onsdagen, hvis jeg altså ikke har møde - og det har jeg ikke i morgen :o)

Det bliver dejligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar