fredag den 16. januar 2009

Sikke dog et fjollet tidsfordriv!

Godt nok har jeg ikke gentaget "successen" og siddet foran skærmen til halv to mere end en gang, men jeg logger stadig af og på FB i et væk, for lige at tage en "runde" med mit kæledyr...og ræse et par omgange på mc'en!

Bevares, ham, mit kæledyr, er da okay nuttet at se på - og det er ret sjovt at deltage i hækkeløbet - men helt ærligt....!

Jeg installerede først de to applikationer i forgårs aftes - og nu er kæledyret allerede godt på vej til level 17 - det endegyldige bevis på, at jeg vist bruger for meget tid på det skidt. I Motorcycle Madness er jeg "kun" level 12, men der bliver man jo hurtigt begrænset, fordi man kun kan "race" 25 gange ad gangen.

 Regner dog med, at det stadig skyldes "nyhedens interesse" at jeg er nået så forholdsvist langt allerede.... for normalt bruger jeg jo ikke ret meget tid på decideret tidsspilde foran ved PC'en...ahem..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar