torsdag den 22. januar 2009

Jeg når det!

Efter sidste time i dag, havde jeg lige et møde jeg skulle have klaret, inden jeg kunne sætte kursen hjemad.

 Undervejs smuttede jeg ind til en Brugs og fik købt de småting jeg manglede. Så hjem og klare opvasken.

Sætte rejerne til optøning og en flaske hvidvin på køl, (Den der Chardonnay jeg scorede for en tier.) Dernæst lige løbe hytten over med støvsugeren og rengøre badeværelset.

 Så en tur i bad og og nu sidder jeg så her.

 Jeg mangler kun at få dækket bord og lavet dressing; min mor & B. ankommer tidligst ved 18.30-tiden, så det når jeg nok.

 Forberedelse til i morgen har jeg ingen af, fordi jeg skal på tur. Det passer mig svært godt at jeg bare kan slappe af i aften. Især hvis den dårlige vejrudsigt, de lovede i morges holder stik.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar