onsdag den 21. januar 2009

Hængende bremse

Der er nu visse ulemper forbundet med vintermotorcykler, f.eks. det faktum at mekanikken har det med at "sitte sig fast" pga. salt, snavs, grus og ikke mindst rust.

Således var det da også en kombination af ovenstående, der forårsagede, at min bagbremse bremsede konstant - også under kørsel - medmindre jeg manuelt (egentlig foduelt (altså med foden!)) måtte holde bremsepedalen oppe. Det pjat begyndte den på i forgårs eftermiddags. Jeg havde håbet, det bare "ville gå over". Haha, jeg tror sgu da heller ikke på nisser...! (Bortset fra dem, der roder mit hjem til i tide og utide!)

Nå, men det korte af det lange er, at jeg fik fat på en klubkammerat i går og fik lavet en aftale i eftermiddags om at få fikset den bremse. Derfor kan jeg nu atter køre UDEN at skulle holde bremsepedalen oppe - og det er dælme rart atter at kunne accelerere (Så meget som den bette mc nu kan..!) uden at bremse konstant!

 Ellers sker her ikke meget - andet end job, job og atter job. Derfor ingen grund til at skrive ret meget pt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar