torsdag den 29. januar 2009

Blog-inspiration

Hurra for blogverdenen!

Jeg har i flere år haft nogle broderier liggende, fra dengang jeg ikke liiiige var så god til at huske at sørge for et par cm "monteringskant", når jeg broderede. Derfor har broderierne bare ligget med stof syet nødtørftigt på som "bagbeklædning".

 Lad mig bare sige, at det ser rædderligt ud...så har jeg vist ikke sagt for meget! Jeg har ikke anet, hvad jeg skulle stille op med dem, for smide dem ud har jeg ikke kunnet nænne. Så var det at jeg ved et tilfælde havnede på Tulipanens blog - og voilá, dér var ideen.

 Så nu vil jeg forsøge, om ikke jeg kan få stykkerne monteret sammen med stofrester til et par puder af en slags. Skal nok vise billeddokumentation såfremt resultatet bliver nogenlunde hæderligt, er ikke helt sikker på, at det ene broderi kan reddes... Jeg har vild lyst til at gå i gang allerede i aften, men det kan jeg ikke, der er jo ligesom noget forberedelse, der endnu ikke er helt færdigt - men i morgen er det jo fredag!!!

 Tusind tak for inspirationen, Tulipan :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar