torsdag den 18. december 2008

Så er alt scannet :



Endnu en gang tog jeg turen over i skuret for at kigge i kasser - det kunne jo være, jeg havde overset et eller andet brugbart de første gange, jeg kiggede. Det havde jeg!

For det første fandt jeg en gammel blonde, jeg tror nok den er rester fra min dåbskjole, men jeg er ikke sikker. Gammel er den dog.

Den var lidt nusset, så den blev lagt i klorinvand et øjeblik, derefter håndvasket og strøget tør. Nu er den så god som ny - og jeg er sikker på, jeg kan finde anvendelse for den. Helt sikker.

 

Jeg fandt også mine gamle broderibøger - foruden en gammel mappe med alskens sy-, klippe-, hækle-, strikke- og broderiopskrifter på nisser...OG.... ...allerbagerst i mappen fandt jeg mine længe savnede påskebroderimønstre! Yes! Jeg troede, jeg havde mistet dem. Nu skal der atter gang i scanneren :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar