tirsdag den 11. november 2008

Hurra, hurra, hurra....

Siden kl. 11.10 i går formiddags har jeg haft velfungerende syn på begge øjne. 

Det er bare så fantastisk!


Status på synsevnen: venstre øje: minus 2,5 højre øje minus 2,0 (ændrer sig nok lidt). Hurra for patientvejledere, siger jeg bare.

Efter min operation var blevet udskudt på ubestemt tid, fik jeg fat i en patientvejleder - og jeg skal da lige love for, at der så skete ting og sager.

I onsdags (ugen efter 1. kontakt med patientvejlederen) blev jeg ringet op af sygehuset; om jeg ville opereres d. 10. november (som faktisk var den OPRINDELIGE operationsdato!!) "Ja, tak"... ½ time efter ringede telefonen igen; det var patientvejlederen, der "lige skulle høre om sygehuset nu har ringet til dig..."

Så, nu skal der dælme læses bøger....! Jeg vil lige om lidt kaste mig over efterfølgeren til "Jordens søjler" - "Uendelige verden - en bette sag på 1064 sider.

 Allerførst skal der dog lige laves en tiramisú - forøvrigt den eneste måde jeg kan få kaffe ned *G* - så der er noget lækkert til i aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar