torsdag den 20. november 2008

Hennajagt

 

Der var en gang hvor det ikke krævede en større arbejdsindsats at få fat på henna. Enten gik jeg i Matas eller på apoteket - og så købte jeg, hvad jeg skulle bruge. Sådan er det godt nok ikke mere. I fredags, hvor jeg gik en tur nedad Nørrebrogade var jeg inde 5 (fem!!) steder og ingen steder havde de henna! I en Matas sagde de ovenikøbet, at
"Henna vist nok var blevet trukket tilbage, da der var mistanke om at det indeholdt hormonforstyrrende stoffer...!"
Så slemt er det vist heldigvis ikke alligevel. I går var jeg nemlig på det "lokale" apotek (10 km herfra) for at spørge.
- Jo, det kan jeg da skaffe hjem, så det er her i dag efter klokken 13! - Fint, så bestil venligst 4 pakker til mig!
Så, på hjemvejen smuttede jeg lige ind forbi og hentede mine 4 pakker henna. Nu skal jeg da ikke bekymre mig om mangel på henna det næste lille års tid :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar