lørdag den 11. oktober 2008

...og der bages...!

Godt nok sker det temmelig ofte, at jeg hælder ved siden af pga. det manglende dybdesyn, men ikke desto mindre benyttes denne første feriedag på at bage. Jeg kommer formodentlig til at bage det meste af dagen. 

Det kunne godt lyde som om jeg så får bagt kæmpestore mængder. Det gør jeg ikke. Med en bageovn, der ikke kan bage mere end 6 boller ad gangen, tager en almindelig portion boller godt og vel 3 gange så lang tid at bage, men når jeg først er i gang med at bage, generer det mig nu ikke, at det tager tid. Jeg kan jo faktisk godt LIDE at bage. (For ikke at tale om at s m a g e ...! )

 Om lidt ryger de første 6 rosinboller i ovnen...og jeg går i gang med dejen til de italiensk-lignende boller grovbollerne....derefter chokoladekage af en art og så må jeg se, om jeg når mere i dag.

Ellers bager jeg de italienske-lignende boller i morgen. God lørdag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar