lørdag den 13. september 2008

To døgn...

 ...eller sådan cirka tager det at se alle afsnit af Rejseholdet.

 Jeg er så småt ved at vænne mig til kun at kunne bruge et øje ad gangen - men ikke desto mindre er det meget trættende at der er så stor forskel på synsevnen.

 Jeg kan godt læse, men det går langsomt og jeg bliver meget hurtigt træt i hovedet. Så jeg er godt nok spændt på, hvordan jeg skal kunne klare jobbet indtil 2. operation.

 Det mindst anstrengende (udover at sove) er faktisk at se tv. Når jeg ser tv, foregår det med briller (venstre øje tildækket), da jeg ikke ser helt tydeligt med det nyopererede øje, hvis ting er mere end 1-1½ meter væk (og min seafstand til tv'et er altså 2-2½ m). 

Når jeg så ikke ser tv, har jeg ikke briller på. Jeg ser jo nogenlunde tydeligt med venstre øje, så brusebad, opvask, madlavning etc. etc. klarer jeg fint, men mangler godt nok evnen til at se dybde.

Jeg er i hvert fald lige skvattet på trappen udenfor for en time siden, fordi jeg ikke kan se, hvor det næste trin begynder.

 Jo, jeg ser altså meget frem til operation nummer to!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar