lørdag den 6. september 2008

En hestekur

Vågnede i nat - åh nej, kriller i halsen. Og også lidt hoste...ARGH!

Jeg skal bare være rask nu, for ellers kan jeg godt skyde en hvid pind efter operationen på mandag. Derfor er jeg også gået i gang med en hestekur, som min kære mor har anbefalet mig gentagne gange, uden jeg har fulgt rådene.

Det gør jeg dog denne gang - og så har det dælme bare at virke! Kan sige med det samme, at det smager ad H til - og stimulerer ens brækcenter en hel del, men hvis det virker, så er det sgu okay.

1) 1 strøgen tsk fint salt hældes i 1 krus lunkent vand (kogt) Hæld væsken op i hånden og snus saltvandet op i det ene næsebor. 

Næste portion i det andet næsebor og så fremdeles, indtil kruset er tømt.Vær forberedt på, at der løber snot ud af næsen på dig. 

Hvis det er hvidt/lyst burde du kunne få has på snuen, inden den sætter sig fast.

  2) En ny strøgen tsk fint salt hældes i 1 nyt krus lunkent vand (kogt) Gurgl hals Bliv ved indtil kruset er tømt.

 Det er så sidstnævnte disciplin, der stimulerer mit brækcenter voldsomt - så vær forberedt på, at det måske også stimulerer dit.

 Punkt 1 + 2 gentages hver time, indtil bedring spores.

Så hver 2. time....osv. osv. Jeg "sniffer" dog hver halve time - for den begyndende snue skal altså væk!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar